torsdag 10 november 2011

Onsdagen den nionde november tvåtusenelva.


















6 kommentarer:

  1. Jag älskar blyertsdimman. Och jag hatar (nåja) kassa psykologer. Eller de är väl inte kassa för alla men att det finns så många spån som tror att den enda mirakelkuren är att säga till en människa som slagits med tankar om meningslöshet och vilsenhet och what not att den borde äta bättre och träffa mer folk. Man ba "JAG VET DET ÄR KLART MEN DET RÄCKER UPPENBARLIGEN INTE FÖR MIG ATT DU ÄLTAR DETTA TILL DÖDS DAGAR? Någonting inom mig strävar mot ett mörkt, tyst litet hörn, kan vi prata om det istället för att du berättar hur kasst hörnet är? Jag tycker också hörnet är kasst, ändå hamnar jag där, din röv."

    SvaraRadera
  2. Okej att de inte behöver go all freudian on ens lilla ass, men de kan ju i alla fall försöka sätta sig in i VARFÖR det är svårt för en att utföra alla deras KBT-hemläxor till punkt och pricka, så att man själv lär sig att förstå sig själv lite bättre. Åtminstone peta lite i det mörka, irrationella utan att älta vad morsan gjorde fel.

    SvaraRadera
  3. Obs! pratar inte bara ur egen erfarenhet (har inte haft någon riktigt kass) utan hämtar min kunskap från grova generaliseringar och bottennapp på psykologlinjen.

    SvaraRadera
  4. Gud, den där jävla granen på skeppsbron. Har suttit och tittat på den många kvällar, många år från mitt fönster när jag inte haft någonting annat att göra. Jag är så glad att jag inte behöver sitta och titta på granjäveln nåt mer! Sjukt fin serie igen! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska serier du gör!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR dina serier! De e så charmiga å bra!

    SvaraRadera