fredag 21 oktober 2011

Galago/Återkomsten av de förlorade rutorna.

Nu finns nya Galago att köpa! Jag medverkar som sagt med två serier.
Tyvärr har flera av rutorna i mina serier (av ännu okänd anledning) fallit bort, vilket gör att en väldigt viktig del i framförallt den första serien går förlorad. Det kanske är dumt att lägga ut dom på webben så här samtidigt som dom är nypublicerade i en tidning, det vetefan, jag fattar ändå inte ett skit av den här seriebranschen så strunt samma! Vill ju gärna att ni ska få läsa dom i sin helhet, här kommer alltså därför båda serierna en gång till. (En del av er har redan läst dom här på bloggen för länge sen, men läs dom en gång till för skojs skull vetja.) Glad fredag!









Och den andra:










4 kommentarer:

  1. Hej, du är så bra. jag sparar dina blogginlägg på bloglovin som man sparar oliverna och fetaosten i en sallad för att dom är godast. och sen läser jag dom efter att jag gjort något jobbigt och tråkigt, som kollat kontosaldot eller rensat kattlådan.
    Hej då.

    SvaraRadera
  2. Det här är fan skandal av Galago...Så viktiga rutor som försvann. Fantastiska serier!

    SvaraRadera
  3. Gud va bra du är! Ja, synd att det just var dom där rutorna som inte var med , den där sista rutan var så träffande...

    /J

    SvaraRadera
  4. Hej! Du kanske gillar det här?
    http://lenymarcus.bandcamp.com/

    SvaraRadera