söndag 28 augusti 2011

Tjugoåttonde augusti tvåtusenelva.











8 kommentarer:

  1. så otroligt fint, det med päronen och mazarinen. Och sorgligt.

    förövrigt är det svårt det där med nycklarna och väska vid snabbgång. Jag försökte en gång ha nycklarna i en sådan där nyckelrem runt halsen som jag sedan fäste fast med säkerhetsnål på tröjan (själva nyckelringen). Gick ganska bra. Hade byxor utan fickor den dagen.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar detta!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också detta!!
    / Mårten

    SvaraRadera
  4. Jag älskar också det här. Du är så bra.

    SvaraRadera
  5. Detta är så helt sjukt bra! Jag gråter varje gång jag läser.

    SvaraRadera
  6. Gud vilken bra serie! :D
    Du är verkligen jätteduktig!
    Tack så mycket för att jag fick adressen hit :D
    /Alexandra
    (från Fenix)

    SvaraRadera
  7. Hej Klara, fan vad gött att du är tillbaka! Rita precis hur fult eller tråkigt du vill, det blir iaf svinbra :) Förresten har jag också börjat med sådana där fula men grymma promenadskor.

    SvaraRadera