lördag 16 april 2011

10 år på 7 rutor.







3 kommentarer:

  1. Jag längtar tills du ska berätta om hur det gick på Myrorna! Det ska bli riktigt kul. (för jag vet ju lite)

    SvaraRadera
  2. asså jag gråter nästan. känner igen mig väldigt, väldigt mycket, fast jag satt inte fast i tio år. jag slutade gå till skolan i sjuan och sen hade jag en enda vän fram tills att jag var tjugo år, men henne orkade jag bara träffa en gång i halvåret. så lång tid behövde jag för att orka börja rusta mig för livet. bilden av dig i sängen med solen som strålar in, vid gud så ont :(

    vill hylla din kamp lite såhär i alla fall. livet är läskigt men ibland glimtar det till och är överväldigande snällt. du är en av de starka.

    SvaraRadera
  3. nu började jag gråta

    kukihelvete vilken ångest jag bara fick paff ikväll
    igår som allt var så bra

    jag borde åxå skriva serier/blogga

    SvaraRadera